پزشکان جراح دهان ، فک و صورت تهران
نوشته شده توسط : نازی

رشته جراح دهان و فک و صورت | معرفی جراح دهان، فک و صورت در تهران
جراحی دهان و فک و صورت جراحی‌ای است که طیف وسیعی از بیماری‌ها، صدمات و نقوص سر و صورت و فک و گردن و طاق جمجمه، چه بافت نرم و چه بافت سخت ناحیه دهان و فک و صورت را اصلاح می‌کند.

موارد آموزشی شامل جراحی‌های داخل دهانی کوچک (مینور)، جراحی آسیب‌های ترافیکی (تروما)، جراحی عفونت‌های فک و صورت، جراحی ترمیمی و زیبایی فک و صورت و جمجمه و گردن، جراحی تومورها و کیست‌های خوش و بدخیم فک و صورت و گردن، جراحی نواقص مادرزادی و اکتسابی مثل شکاف کام و لب یک طرفه و دو طرفه، و جراحی‌هایی که در ناحیه دهان، فک، صورت، جمجمه و گردن قابل انجام می‌باشد. جراحی پیوند صورت نیز به محوریت جراحان فک و صورت انجام می‌شود.

چهار فلوشیپ فوق تخصصی نیز دارد که شامل جراحی کنسر دهان فک و صورت، جراحی فک و صورت کودکان، جراحی تروما فک و صورت و جراحی ترمیمی فک و صورت، می‌باشد.

جراحان دهان می توانند مشکلات بی نظمی عمده فکی اسکلتی و دندانی را که به منظور بهبود جویدن ، صحبت کردن و تنفس شما می باشد در همکاری با یک ارتودنتیست و یک جراح بازسازی کرده و درمان کنند .

هماهنگی مجدد فک بالا و پایین به منظور بهبود عملکرد و نیروی گاز گرفتن و ظاهر صورت می تواند روابط مناسبی را در روی همپوشانی مناسب دندان ها و ظاهر صورت داشته باشد.

 لیست بهترین جراح فک و صورت تهران هر گونه ناهنجاری در دهان ، فک و صورت نه تنها بر عملکرد طبیعی دهان و دندان تاثیر می گذارد، بلکه می تواند کیفیت زندگی شما را نیز تحت تاثیر قرار بدهد. به همین علت، جراح فک و صورت، مهارت کامل در خصوص درمان و ترمیم مشکلات ظاهری و عملکردی را دارا می باشد.

برای دسترسی به آدرس و تلفن جراحان دهان ، فک و صورت می توانید از سایت دکتریاب استفاده بفرمایید که لیستی از پزشکان متخصص دهان و صورت را در اختیار شما قرار داده است و بتوانید در کوتاه ترین زمان پزشک مورد نظر خود را جستجو و جهت درمان مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: